Co trzeci Polak nie planuje dnia planujmy dzień!
36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem”. Ci, którzy starają się to robić osiągają więcej sukcesów!
36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem”. Ci, którzy starają się to robić osiągają więcej sukcesów!
Mimo korona-kryzysu, ceny nowych mieszkań nadal rosną w rekordowym tempie. Aż w 11 dużych miastach ceny są o ponad 10% wyższe niż przed rokiem
Osoby w wieku 60+ stają się coraz liczniejszą grupą w naszym kraju. Szacuje się, że do 2050 r. w Polsce może być nawet aż blisko 14 mln ludzi
Czekolada, śmietanka, owoce – to jedne z głównych składników deserów. Choć często lubimy sobie osłodzić życie, czasami warto spróbować nowych, nieoczywistych połączeń
„Niech no tylko zakwitną jabłonie” to piosenka znana ze znakomitego wykonania Haliny Kunickiej z lat 60
Badania wskazują, że wraz z powrotem bezpośrednich spotkań z klientami, spodziewany jest – wzrost przychodów o średnio ¼ w najbliższym czasie
Niska w stosunku do popytu podaż nowych mieszkań czy stale rosnące ceny materiałów budowlanych sprawiają, że w najbliższym czasie najprawdopodobniej nie ma co liczyć na spadek cen nieruchomości
Dzięki rozwojowi medycy i techniki żyjemy coraz dłużej – a doświadczony, zaangażowany, z uregulowaną sytuacja rodzinną pracownik – jest na wagę złota i srebra
„Praca w młodym i dynamicznym zespole”, „stała możliwość rozwoju” czy „atrakcyjne wynagrodzenie” – brzmi jak idealna oferta pracy? Już nie. Obecnie kandydaci poszukujący nowego zajęcia wymagają od swoich przyszłych pracodawców znacznie więcej
Dwa lata funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości odcisnęło piętno na europejskich gospodarkach ale powrót do „normalności” nastąpił jednak szybciej, niż myślano...
Długowieczność – marzymy o niej wszyscy. Jej sekret nie jest jeszcze w pełni znany, jednak wiadome jest, że styl życia i sposób odżywiania ma duży wpływ na wygląd skóry, zdrowie i samopoczucie
Epidemia COVID-19 już wpłynęła negatywnie na sytuację finansową niemałej liczby konsumentów na całym świecie
© 2015-2024 DTL.PL – Wszystkie prawa zastrzeżone.